Loading..
For shipping to United States, please visit our Lisca English store.

Jednoduché vrácení zboží

1. Písemné ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Zákazník má právo společnosti Lisca a.s. Sevnica do 14 dnů písemně oznámit, že odstupuje od smlouvy, a to na e-mail [email protected] Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy začne plynout následujícího dne od přijetí/doručení objednaného zboží. V elektronické zprávě o odstoupení od smlouvy musíte uvést důvod, proč od smlouvy odstupujete (s vaším jménem a datem převzetí zboží) nebo vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete zde.

2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud zákazník zboží již převzal a od smlouvy odstoupí, musí převzaté zboží bez zbytečných průtahů a nejpozději do 14 dnů vrátit společnosti po písemně odevzdané zprávě podle odstavce

Vrácení zaplacené částky, včetně výdajů za doručení (kromě dodatečných výdajů z důvodu výběru způsobu doručení, které není cenově nejvýhodnější standardně nabízenou formou doručení), společnost uskuteční okamžitě, případně nejpozději do 14 dnů od přijetí odstoupení od smlouvy stejným způsobem platby, jaký použil zákazník. Zákazník může vyžadovat ve formuláři pro vrácení zboží použití jiného způsobu platby. V případě vrácení zboží za něj zákazník v žádném případě nenese žádné výdaje.

Ke zboží, které si přejete vrátit, musíte přiložit kopii původního účtu a vyplněný formulář pro vrácení zboží, který najdete zde.

Zboží s kopií účtu a formulářem pošlete nejpozději 14 dní po písemně zaslané zprávě společnosti Lisca a.s. Sevnica. Adresa společnosti pro vrácení zboží poštou:
Lisca d.d. Sevnica,
Prešernova 4,
8290 Sevnica,
Slovinsko – s poznámkou Internetový prodej.

Při vrácení musí být zboží nepoužité, nepoškozené, ve stejném množství a původním obalu. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Vrácené zboží nelze poslat na dobírku. Výrobky s potiskem nebo s výšivkou nelze vrátit nebo vyměnit, jelikož jde o zboží, které bylo vyrobeno na přání zákazníka a přizpůsobeno jeho osobním potřebám.

3. REKLAMACE zásilky
Lisca a.s. odpovídá za vadné zboží (vady definované v posledním odstavci) zakoupené v internetovém obchodě Lisca.com. Zákazník oznámí reklamaci na e-mailovou adresu [email protected] Zákazník musí ve zprávě o chybě podrobně popsat chybu a umožnit prodejci, aby věc prohlédl. Prosíme zákazníky, aby vyplnili reklamační formulář, který naleznou zde, a vyplněný ho přiložili ke zboží. Také je nutné přiložit kopii původního účtu. Zboží s kopií účtu a formulářem zašlete nejpozději do 14 dnů po písemně odevzdané zprávě společnosti Lisca a.s. Sevnica.
Lisca a.s. Sevnica nejpozději do 8 pracovních dní od písemné zprávy od zákazníka potvrdí příjem reklamace a zašle též písemnou odpověď k řešení reklamačního požadavku.
O reklamaci z důvodu vadného zboží nás můžete informovat do dvou měsíců ode dne, kdy byla vada odhalena. Lisca a.s. neodpovídá za vady na zboží, které budou odhaleny po uplynutí dvou let od převzetí zboží.

Definice vadného zboží:
1. Pokud zboží nemá vlastnosti, které jsou potřebné pro jeho normální používání či fungování;
2. Pokud zboží nemá vlastnosti potřebné pro speciální použití, kvůli nimž ho zákazník kupuje, a které byly prodejci známy nebo mu měly být známy;
3. Pokud zboží nemá vlastnosti a přednosti, které byly explicitně či implicitně smluveny či definovány;
4. Pokud prodejce vydal zboží, která neodpovídá vzoru či modelu, kromě případu, kdy byl vzor či model ukázán pouze na základě oznámení.