Lisca svou cestu ke zviditelnění započala již v době, kdy byly módní veletrhy centrem textilního průmyslu. Na bělehradském veletrhu Móda ve světě získávaly kolekce Lisca ocenění za kvalitu a designovou dokonalost – mezi nejvyšší patřila Zlatá laň, symbol excelence v textilním průmyslu bývalé Jugoslávie.
I doma Lisca pravidelně vystupovala na módních veletrzích v Lublani, kde se díky modernímu pojetí a inovativnímu designu stala synonymem elegance a pohodlí.




Rok 1995 představuje významný milník. Byla obnovena celková vizuální identita a firma začala všechny své produkty uvádět na trh pod hlavní značkou Lisca. S novým logem a marketingovou strategií se Lisca stala inovovanou, omlazenou, krásnější a průbojnější. Veřejnosti se mimo jiné představila televizní reklamou SamoSvoja, za kterou získala na Slovinském reklamním festivalu v Portoroži cenu „stříbrná situla“, nejvyšší ocenění v kategorii móda.
Dnes Lisca s hrdostí pokračuje v tradici úspěchů – s kolekcemi, které nadchnou na mezinárodních veletrzích v Paříži, Moskvě, Lyonu, Florencii, Londýně a všude jinde, kde se setkávají největší dodavatelé spodního prádla. Na těchto veletrzích odborníci vícekrát zařadili Lisciny kreace do kategorie významných nositelů módních trendů.
Na veletrhu MarediModa v Cannes získala Lisca v roce 2019 prestižní ocenění Creative Excellence Award – která se každoročně uděluje společnostem či značkám, které vynikají výjimečnou kreativitou, vývojem, inovacemi a kvalitou.




Lisca byla oceněna jako vynikající příklad společnosti, která úspěšně spojuje tradici s moderností, přičemž věnuje velkou pozornost výběru materiálů a dynamicky se přizpůsobuje změnám na trhu. S kampaní #ProudToBeMe také předala inkluzivní a důležité poselství pozitivního sebepojetí a silné ženskosti.
Mezinárodní uznání a ceny jsou v náročném módním prostředí potvrzením dobré práce, zároveň však také výzvou a motivací pro budoucí módní příběhy.
Největší ocenění je však důvěra žen, které s Liscou žijí svůj život – krásně, sebevědomě a příjemně.
 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    
