Odvážné nápady, touha, vášeň. Sny, které se rodily z pracovitých rukou, z lásky a pozornosti věnované každému švu. Vytrvalost, která přetrvala desetiletí. První podprsenky, první úspěchy, výhry i výzvy. Až do dneška, kdy s hrdostí slavíme a s optimismem hledíme vpřed. Společně.
1955
PRVNÍ KROKY
V malé řemeslné dílničce nejprve tým 5 spolupracovníků vyráběl kravaty a opravoval ponožky. Záhy však přišli na to, že podprsenky jsou relativně vzácným a zároveň velmi vyhledávaným zbožím. Prozkoumali trh, a o to ostatní se postarala fantazie a um. Tehdy se podprsenky vyráběly z damašku a brokátu a byly tužší než dnes. Lisca se proslavila podprsenkou Majda, která se stala jejím poznávacím znamením po celé tehdejší Jugoslávii.
1964
NOVÉ OBZORY
Poptávka po dámském prádle byla čím dál větší a občas bylo těžké vyhovět potřebám trhu. Společnost se rozšiřovala a kvůli vyžadovaným specifickým dovednostem byly organizovány speciální kurzy pro švadleny, krejčí, ... V roce 1964 Lisca úspěšně vstoupila na německý trh, a brzy poté začala prodávat i v dalších evropských státech, Africe, USA a na arabském poloostrově.
1969
PLAVKY
Lidé na konci šedesátých let čím dál častěji vyráželi na dovolenou a Lisca tak spustila výrobu plavek. Do módních modelů zapojili i znalosti a zkušenosti, které získali při navrhování prádla. Kolekce byla nejen pohodlná, ale i módní a zajímavá jak pro domácí zákazníky, tak i pro zahraniční klienty.
1978
NOVÁ ÉRA PRÁDLA
Koncem sedmdesátých let došlo ještě k jedné revoluci – Lisca představila podprsenky s tvarovanými košíčky, což byla tehdy velká technologická novinka. Prádlo se tak stalo lehčím, košíčky byly bezešvé a atraktivní i pod tenčím svrchním oblečením. Tváří Lisca se na fotografiích stala známá slovinská modelka Nina Gazibara. Podprsenka na fotografii se navíc stala hitem i v tehdejším Sovětském svazu.
1995
NAŠE VLASTNÍ CESTA
V devadesátých letech Lisca začala spolupracovat s různými proslulými obchodními značkami, a navrhovala a vyráběla pro ně prádlo a plavky. Čím dál více energie však směřovala do budování vlastní obchodní značky. V roce 1995 tak Lisca začala vystupovat pod jednotnou zastřešující značkou a byl vytvořen nový komplexní grafický vzhled.
2010
OBCHODY
Prodejní místo je obrazem obchodní značky, a proto se Lisca strategicky zaměřila na intenzivní rozšiřování prodejní sítě po Evropě. Prodejny jsou vybaveny v souladu se standardy merchandizingu Lisca a ženám umožňují co nejpříjemnější zážitek z nakupování. Prodejen s logem Lisca je již více než 100, a výrobky Lisca jsou přítomny i v mnoha koutech specializovaných prodejen s prádlem.
2018
BODY POSITIVITY
Lisca se čím dál aktivněji zapojuje do podpory pozitivního vnímání sebe sama. Že my ženy jsme nádherné takové, jaké jsme, a že vzhled není to jediné, co nás charakterizuje, sděluje také prostřednictvím kampaně Proud to be me. Ženy různých tvarů a velikostí pomáhaly tento společensky-odpovědný vzkaz šířit i na módních akcích v centrech Lublaně, Milána, Skopje a Bělehradu.
2025
ŽIJU SVŮJ ŽIVOT
Lisca osvěžila svou vizuální identitu a představila nový slogan „Žiju svůj život“. Ten jasně vyjadřuje filozofii a hodnoty značky – sebevědomí, autentičnost a začleňování rozmanitosti, které Lisca staví do popředí. Moderní proměna odráží závazek k posilování postavení žen – aby se ve svém těle cítily pohodlně a sebevědomě v každém okamžiku a mohly si tvořit život podle vlastních pravidel.