Odvážné nápady, touha, vášeň. Sny, které se rodily z pracovitých rukou, z lásky a pozornosti věnované každému švu. Vytrvalost, která přetrvala desetiletí. První podprsenky, první úspěchy, výhry i výzvy. Až do dneška, kdy s hrdostí slavíme a s optimismem hledíme vpřed. Společně.

 

  

 

1955

PRVNÍ KROKY

V malé řemeslné dílničce nejprve tým 5 spolupracovníků vyráběl kravaty a opravoval ponožky. Záhy však přišli na to, že podprsenky jsou relativně vzácným a zároveň velmi vyhledávaným zbožím. Prozkoumali trh, a o to ostatní se postarala fantazie a um. Tehdy se podprsenky vyráběly z damašku a brokátu a byly tužší než dnes. Lisca se proslavila podprsenkou Majda, která se stala jejím poznávacím znamením po celé tehdejší Jugoslávii.

  

 

1964

NOVÉ OBZORY

Poptávka po dámském prádle byla čím dál větší a občas bylo těžké vyhovět potřebám trhu. Společnost se rozšiřovala a kvůli vyžadovaným specifickým dovednostem byly organizovány speciální kurzy pro švadleny, krejčí, ...  V roce 1964 Lisca úspěšně vstoupila na německý trh, a brzy poté začala prodávat i v dalších evropských státech, Africe, USA a na arabském poloostrově.

  

 

1969

PLAVKY

Lidé na konci šedesátých let čím dál častěji vyráželi na dovolenou a Lisca tak spustila výrobu plavek. Do módních modelů zapojili i znalosti a zkušenosti, které získali při navrhování prádla. Kolekce byla nejen pohodlná, ale i módní a zajímavá jak pro domácí zákazníky, tak i pro zahraniční klienty.

  

 

1978

NOVÁ ÉRA PRÁDLA

Koncem sedmdesátých let došlo ještě k jedné revoluci – Lisca představila podprsenky s tvarovanými košíčky, což byla tehdy velká technologická novinka. Prádlo se tak stalo lehčím, košíčky byly bezešvé a atraktivní i pod tenčím svrchním oblečením. Tváří Lisca se na fotografiích stala známá slovinská modelka Nina Gazibara. Podprsenka na fotografii se navíc stala hitem i v tehdejším Sovětském svazu.

  

 

1995

NAŠE VLASTNÍ CESTA

V devadesátých letech Lisca začala spolupracovat s různými proslulými obchodními značkami, a navrhovala a vyráběla pro ně prádlo a plavky. Čím dál více energie však směřovala do budování vlastní obchodní značky. V roce 1995 tak Lisca začala vystupovat pod jednotnou zastřešující značkou a byl vytvořen nový komplexní grafický vzhled.

  

 

2010

OBCHODY

Prodejní místo je obrazem obchodní značky, a proto se Lisca strategicky zaměřila na intenzivní rozšiřování prodejní sítě po Evropě. Prodejny jsou vybaveny v souladu se standardy merchandizingu Lisca a ženám umožňují co nejpříjemnější zážitek z nakupování. Prodejen s logem Lisca je již více než 100, a výrobky Lisca jsou přítomny i v mnoha koutech specializovaných prodejen s prádlem.

  

 

2018

BODY POSITIVITY

Lisca se čím dál aktivněji zapojuje do podpory pozitivního vnímání sebe sama. Že my ženy jsme nádherné takové, jaké jsme, a že vzhled není to jediné, co nás charakterizuje, sděluje také prostřednictvím kampaně Proud to be me. Ženy různých tvarů a velikostí pomáhaly tento společensky-odpovědný vzkaz šířit i na módních akcích v centrech Lublaně, Milána, Skopje a Bělehradu.

  

 

2025

ŽIJU SVŮJ ŽIVOT

Lisca osvěžila svou vizuální identitu a představila nový slogan „Žiju svůj život“. Ten jasně vyjadřuje filozofii a hodnoty značky – sebevědomí, autentičnost a začleňování rozmanitosti, které Lisca staví do popředí. Moderní proměna odráží závazek k posilování postavení žen – aby se ve svém těle cítily pohodlně a sebevědomě v každém okamžiku a mohly si tvořit život podle vlastních pravidel.

Vstupte do světa spodního prádla a plavek

Prozradíme vám tajemství.

Při prvním přihlášení k odběru našich e-novinek obdržíte kupón s 10% slevou, který můžete uplatnit při nákupu v internetovém obchodě.

Registrací nám umožňujete zasílat vám týdenní e-novinky, které vás informují o novinkách a akcích. Nebojte se, vaše osobní údaje uchováváme v bezpečí. Z odběru se také můžete kdykoli odhlásit.

 

Vaše Lisca

PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU E-NOVINKY
© 2025 Lisca. Všechna práva vyhrazena.